Besök fr sthlm, barndans och hockey

En fullspäckad dag som började med att barnens pappa som de träffar 1ggr/år har kommit till Säffle för att hälsa på barnen, det har inte gått så jättebra förr men idag skötte han sig och klagade inte eller ifrågasatte en massa, just sånt som han har gjort för att jag som mamma ska känna mig värdelös. Jag poängtera vikten av att vara lugn och visa respekt mot barnen och ge dem tid. Valde att ha med soc, är en trygghet efter allt han har ställt till med verbalt de senaste åren så idag var det jätteskönt att allt funkade  ;-)
Pappa åkte till hotellet vid 16 sen var det dags att ladda inför michelles dans kl 17-18  ;-) hon går på move it här i säffle, så duktig tösen ♥
Michelle i flätor dansar
 
Efter det vidare å köra ut lite käk till en vän som är ute i sommarstugan å kopplar av, hon har ju ingen bil utan bara moped så då hjälpe jag till  ;-)
Å därefter var det bara att dra iväg på hockeyträning med  säffle HCs tjejer/damer söker f.ö fler som vill vara med i vårt glada och kamratliga gäng, behöver inte kunna åka öht, alla åldrar ung som gammal är välkomna! Tis kväll på somashallen i säffle, ta med skridskor och hjälm och kom förbi om du bor i närheten  ;-) Säffle Hcs hemsida:
http://www8.idrottonline.se/SaffleHC-Ishockey
nu kan man koppla av gott en stund  ;-)
Fullt ös hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Esther

Hej det här är första gången jag tittar in på din blogg :) Jag vet faktiskt inte enns hur jag kom hit, lite google sökningar efter bloggar haha xD
Men jag läste igenom lite inlägg och i ett inlägg stog det något om en Joline vem är det? Om det är för känsligt att svara kan du bara kasta bort komentarern. Jag vill inget illa :)
/Esther

2013-02-27 @ 08:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin